Tjuvstartat med julpyssel

Jag har tjuvstartat med lite julpyssel =)  Tog fram min Fimo-lera och
gjorde lite julfigurer.  Det  blev några snögubbar, några tomtar,  några
jul-pingvinger och  tre julstjärnor.  Sen ville jag ha en ny skylt till toaletten,
så jag gjorde en i ett lite juligt utseende,  kanske inte världens snyggaste,
men den är i alla all unik.  En krok för grytlappen till jul blev det också
och några vita julhjärtan.  Tills slut provade jag på att göra en korg, den
blev väl sisådär,  men jag har lärt mig lite till nästa gång.  Trots allt har jag
inte hållt på med lera mer än nån månad eller så. 


julfigurer, tomtar, snögubbar, pingviner, jul, pynt, lera, fimo, cernit




julstjärnor






toaskylt, toa, toalett, skylt, fimolera, cernitlera



krok, grytlappshängare, hängare



hjärtan, jul, lera, vit



korg, lera, brun

Kommentarer

☺Dina ord är guld värda☺:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
bloglovin RSS 2.0
bloglovin RSS 2.0
Till bloggens startsida

Här kan du komma i kontakt med mig@.

Skriv en rad i min gästbok så blir jag glad.

Mitt galleri »

In English?
Translate this page »


Senast skrivet

Skidor
Presenter från Thailand
G O T T N Y T T Å R !
G O D J U L !

Kategorier

Bilder

Tidigare noterat


Sidor jag gärna besöker

Manekis pärlblogg Emos Pärlkonst Pärlplatsen Smyckestillverkning Pysselkiisen
Dindes Virkning
Krimskramsan
Pain de Martin
Emelies godsaker
Elsas pärldjur
Elsas kreativa hörna Fröken Elsas virkblogg
En kreativ liten blogg
Pitepärlan
Paulina
Jennysmodemix


Här handlar jag gärna

Fru Pärla
Pärlgrossisten
Pagoni
Pärltorget
Grodansshop
Lilla Pärlan

Andra länkar



Tävlingar