Presenter från Thailand

Jag fick ett par underbara presenter från Thailand. Min son och hans fästmö var där på semester för ett par veckor sen och hade då med sig dessa två underbara saker till mig. Men så är de ju två underbara ungdomar också =)  Det ena var en underbar sjal.
Tyvärr kan ju aldrig kameran göra färgen på sjalen rättvisa, den har en underbar, skimrande vinröd färg.
Och det andra var en bedårande söt, rund ask i nåt mörkt trä med en ros, utskuren för hand av en rund tvål. Så vacker! Vilket hantverkt, där ligger man allt i lä =)


sjal, thailand, thaisiden, siden, vinröd

ros, tvål, thailand, utskuren

Tack mina goa, underbara ungdomar!

Kommentarer

☺Dina ord är guld värda☺:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
bloglovin RSS 2.0
bloglovin RSS 2.0
Till bloggens startsida

Här kan du komma i kontakt med mig@.

Skriv en rad i min gästbok så blir jag glad.

Mitt galleri »

In English?
Translate this page »


Senast skrivet

Skidor
Presenter från Thailand
G O T T N Y T T Å R !
G O D J U L !

Kategorier

Bilder

Tidigare noterat


Sidor jag gärna besöker

Manekis pärlblogg Emos Pärlkonst Pärlplatsen Smyckestillverkning Pysselkiisen
Dindes Virkning
Krimskramsan
Pain de Martin
Emelies godsaker
Elsas pärldjur
Elsas kreativa hörna Fröken Elsas virkblogg
En kreativ liten blogg
Pitepärlan
Paulina
Jennysmodemix


Här handlar jag gärna

Fru Pärla
Pärlgrossisten
Pagoni
Pärltorget
Grodansshop
Lilla Pärlan

Andra länkar



Tävlingar